سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرستوی من

آقا جون این روزها خیلی دلم برات تنگه - دوست دارم بیام پیشت

دلم اون حیاط با صفات را میخواد

دلم اون گنبد طلایی ات را میخواد

دلم نجف میخواد .....حرمت آقا جان

 

 

یه شعر زیبا از بابای مهربونم علی عبدالوهاب

هر چه دارم ا ز تو دارم یا علی            بی توروز و شب ندارم یا علی

ا ز غم مهجوریت  با خون دل            شعر خونین می نگارم یا علی

منکه دل بر تار مویت بسته ام           همچو مویت بیقرارم یا علی

عاشقی و مستی  و  آوارگی           در فراقت گشته کارم یا علی

با غم عشقت د ر این دار فنا              می سپارم روزگارم یا علی

همچو پائیزم ز هجرانت ، ولی            وصل تو  باشد  بهارم یا علی

ای طبیب درد جسم و جان من           مرهم من  غمگسارم یا علی

از گل رویت خجالت میکشم            رو سیاهم  شرمسارم یا علی

یک نظر بر این دل افسرده کن         تازه کن این حال زارم یا علی

گر نگاهی برمن مسکین کنی              میکنی مست و خمارم یا علی

 بر سر کویت گدائی میکنم                چو ن بود این افتخارم یا علی

هر نفس نام تو را تسبیح وار             دانه دانه می شمارم یا علی

آن سخن های گهربارت بود              همدم  لیل و نهارم یا علی

 

نجف

 

 

نجف

 

 




موضوع مطلب :
دوشنبه 94 اردیبهشت 7 :: 10:39 صبح ::  نویسنده : بنفشه

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 4284